سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوگو موشن یا لوگو اینترو چه کاربردی دارد؟

لوگوی متحرک می‌تواند لوگو و نماد شرکت‌ها را با استفاده از برنامه و نرم‌افزارهای کامپیوتری به‌ صورت خلاقانه‌ای به مخاطبان معرفی کند. یک لوگوی متحرک تاثیر گذاری بیشتری نسبت به یک لوگوی بی تحرک دارد. هدف اصلی در ساخت لوگوی متحرک یا لوگو اینترو (Logo Intro) ، برندسازی نام شرکت به وسیله‌ی لوگوی متحرک شرکت است.

 

از طرفی امروزه طراحی لوگو موشن به تنهایی یکی از روش‌ها و ابزارهای جدید و پر بازده برای انتقال محتوای تبلیغاتی محسوب می‌شود؛ طوری که جذابیت و بازدهی آن از دیگر روش‌های تبلیغاتی نیز بیشتر است.

از لوگوی متحرک میتوان در انواع ویدئوها و تیزهای تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک ها استفاده کرد. اما کارکرد های لوگوی متحرک را میتوان در موارد زیر جستجو کرد:

ایجاد ذهنیت مطلوب در مخاطب

تاثیر آنی بر مخاطب

اعتمادسازی

یادآوری برند

معرفی برند

تبلیغات کوچک

استفاده در تبلیغات ویدئویی

یکی از این موارد که کمک ویژه در امر ارائه و بصری سازی محتوایتان به تجارت شما می­‌کند اینفوگرافیک یا طراحی اینفوموشن است. در اصل شما با طراحی اینفوگرافیک‌­ها سبکی نو و جذاب را در نمایش خدمات و محصولات خود به مصرف کنندگان ارائه کرده‌­اید. سادگی و جذابیت اینفوگرافیک اکثر کاربران را به این نوع روش بازاریابی علاقه ‌مند کرده است. و برای ارائه نمودار ها بسیار کاربردی می باشد.

به فرآیند ساخت ویدئو و ارائه محتوا بصورت تصویری و متحرک سازی عناصر ثابت با استفاده از نرم افزار های گرافیکی طراحی موشن گرافیک گفته می شود. این نوع محتوا بسیار تاثیرگذار است و پیام را سریع تر به مخاطب انتقال می دهد. موشن گرافیک را می توان در حوزه آموزشی و تبلیغاتی استفاده کرد .  موشن گرافیک در ساخت فیلم کوتاه نیز کاربرد دارد که  هزینه موشن گرافیک را کاهش داده و در صورتی که ایده جدیدی پشت آن باشد جذاب تر از بعضی انیمیشن ها عمل خواهد کرد. برای اطلاع ازقیمت موشن گرافیک در شرکت ویستامی توانید با مشاوره رایگان ویستا در تماس باشید و متناسب با کسب و کار خود و نیاز هایی که دارید سفارش موشن گرافیک یا ویدئو موشن دهید.

اطلاعات جامع و ومفید در مورد طراحی و ساخت موشن گرافی، ویدئو موشن و اینفوموشن:

موشن گرافیک در سایت ها، تیزرهای تبلیغاتی اینترنتی و تلویزیونی، شبکه های اجتماعی، ارائه مقالات علمی، آمار و اعداد و ... استفاده می شود. با توجه به این که ما در دنیای دیجیتال هستیم، کاربران علاقه دارند در کمترین زمان به بهترین شکل مفاهیم را دریافت نمایند. 

موشن گرافیک تصاویر متحرکی است که برای انتقال یک مفهوم آموزشی، تبلیغی، آماری، فیلم کوتاه و .. ساخته می شود. تفاوت موشن گرافیک یا موشن گرافی با انیمیشن در این است که انیمیشن حاوی داستان روایی است و شخصیت ها در آن باید شناخته شوند. اما موشن گرافیک در یک بازه زمانی کوتاه به کمک تصاویر متحرک و صدا با کمترین جزئیات مفهومی را برای آموزش، تبلیغات، پرزنت، بهتر دیده شدن و ... آماده می نماید. طراحی موشن گرافیک و مالتی مدیا آن با نرم افزارهای بسیار پیشرفته انجام می شود.