سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا از نرم افزار های ویندوزی به نرم افزارهای تحت وب کوچ کنیم ؟

نرم افزار های تحت وب این روز ها بسیار پر طرفدار می باشند و دارای امکانات بسیاری هستند . این نرم افزار ها را در هر کجا و هر زمانی می توانید مورد استفاده قرار دهید .  نرم افزار های ویندوزی و یا تحت سیستم عامل ویندوز  در کامپیوتر نصب و راه اندازی می شوند و در نتیجه اگر برای سیتم شما مشکلی پیش آید اطلاعات از دست می دهید. به عنوان مثال شما برای رسیدگی به امور مالی خود نیاز به نرم افزارهای حسابداری و یا مالی دارید و نیاز به دسترسی های مختلف . شما برای برطرف کردن این مشکل اگر نرم افزار های تحت وب نداشته باشید باید هزینه بسیاری برای ایجاد زیر سیستم های بسیاری در سازمان و یا شرکت خود بپردازید و برای این زیر ساخت مدت زمان بسیاری را هدر می دهید.

تفاوت میان نرم افزار های تحت وب و نرم افزار های تحت ویندوز

یکی از تفاوت های مهم بین نرم افزار تحت وب و نرم افزار تحت ویندوز اینست که نرم افزار های تحت وب را می توان در هر زمان و مکانی استفاده نمود و وابسته کامپیوتر خاصی نیستند و اگر برای سیستم مشکلی پیش آید به اطلاعات لطمه وارد نمی شود. نرم افزار تحت وب امنیت بالاتری نسبت به نرم افزار تحت ویندوز دارند و حجم زیادی از اطلاعات را می تواند نگهداری کند چراکه پایگاه داده ها امروزه می توانند حجم زیادی اطلاعات و داده ها را در خود نگهداری کنند. 

یکی از نرم افزار های تحت وب معروف نرم افزار حسابداری چند شرکتی می باشد. این نرم افزار برای یکپارچه سازی و مدیریت اطلاعات مالی بسیار کاربردی می باشد. همچنین نرم افزار حسابداری شرکتی قابلیت ها و ویژگی های دیگری نظیر : اعلام سر رسید چک ها ، ایجاد دسترسی های مختلف برای کاربران ، قابلیت ثبت قرارداد ، پیش فاکتور، فاکتور و تعدیلات فروش ، قابلیت استفاده چند کاربر بصورت همزمان ، گزارش دهی دقیق به حسابداران ، ثبت حساب های بانکی و ... 

همچنین برای اینکه بتوانید حجم زیادی داده و اطلاعات را نگه دارید با سیستم عامل ویندوز و نرم افزار های تحت ویندوز حافظه محدود تری نسبت به نرم افزار های تحت وب داری چرا که پایگاه داده ها امروزه می توانند حجم زیادی اطلاعات را در خود جای دهند. قیمت این نرم افزار ها متغیر می باشد و بنا به کسب و کار شما و کاربردی که دارند متفاوت است. به عنوان مثال تعرفه نرم افزار حسابداری  متفاوت است و بسته به استفاده و کارایی که از نرم افزار حسابداری خود می خواهید متغیر است.

یکی از قابلیت های مهم نرم افزار های حسابداری آنلاین گزارش دهی دقیق به حسابداران است ،این نرم افزارها به کمک حسابداران می آید و باعث می شود تا با دقت بیشتر به امور مالی رسیدگی کنند . در این نرم افزارها می توانید دسترسی های مختلفی تعریف نمایید برای مدیران و کاربران و همچنین قابلیت ارتقاء نیز دارد. یکی دیگر از مسائل مهم امنیت نرم افزار است. به این معنی که هر کسی نتواند وارد سیستم شود بدون اجازه مدیر و قابلیت شخصی سازی دارد.

مسئله اصلی و مهم بعدی مسئله امنیتی می باشد چرا که نرم افزار های ویندوزی و یک سیستم عامل بسیار امنیت پایین تری نسبت به سیستم عامل سروردارد. شما اطلاعات بسیاری از کارمندان خود و همچنین مدارک و اسناد شرکت و کاری دارید و برای حفظ امنیت بهتر است از نرم افزار های تحت وب استفاده نمایید. مانند نرم افزار حسابداری خدماتی و یا نرم افزار حسابداری شرکتی و .... 

همچنین برای اینکه بتوانید حجم زیادی داده و اطلاعات را نگه دارید با سیستم عامل ویندوز و نرم افزار های تحت ویندوز حافظه محدود تری نسبت به نرم افزار های تحت وب داری چرا که پایگاه داده ها امروزه می توانند حجم زیادی اطلاعات را در خود جای دهند. قیمت این نرم افزار ها متغیر می باشد و بنا به کسب و کار شما و کاربردی که دارند متفاوت است. به عنوان مثال قیمت نرم افزار حسابداری متفاوت است و بسته به استفاده و کارایی که از نرم افزار حسابداری خود می خواهید متغیر است.

برای مطالعه بیشتر میتوانید به مقاله : همه چیز در مورد نرم افزار حسابداری آنلاین رجوع کنید.

امکانات نرم افزار حسابداری شرکتی :

قابلیت نگهداری اطلاعات مالی شرکت ها بصورت مجزا 

گزارش گیری از اسناد بر اساس وضعیت

امکان ثبت کردن فاکتور فروش بدون خروج از انبار 

قابلیت مشخص کردن سریال سند اتوماتیک در فاکتور

طبقه بندی اسناد به چهار حالت تایید شده ، عادی قطعی و ثبت دفتر 

قابلیت تعیین شماره سند اتوماتیک حسابداری در فرم های فاکتور ، فیش صندوق و حواله

تراز کلی حساب ها 

مشخص کردن بهای تمام شده و سود و زیان بر اساس وضعیت سند های عادی و تایید شده و قطعی 

قابلیت نگهداری اطلاعات مالی شرکت ها بصورت مجزا 

یکی از مسائل مهمی که مدیر هر کسب و کاری برای کسب و کار خود در نظر دارد بحث هزینه هاست.  هزینه نرم افزار حسابداری بسته به امکاناتی که می خواهید و کسب و کار شما متفاوت است. برای یک نرم افزار حسابداری بهتر است دسترسی های مختلف داشته باشید . سطح دسترسی برای مدیران و سطح دسترسی برای کاربران آن شرکت.