سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه حل مفید و سازنده برای داشتن تبلیغات موثر

راه های بسیاری برای تبلیغات کسب و  کار شما وجود دارد. یکی از این را ه های کاربردی و موثر طراحی موشن گرافیک می باشد. طراحی موشن گرافیک یکی از روش های تبلیغاتی موثر می باشد .  طراحی گرافیک به فرآیند ارتباطات بصری و حل مسئله گفته می شود که از طریق استفاده از تصاویر و رنگ و عناصر گرافیکی ساخته می شود. طراح گرافیک با استفاده از نرم افزار های گرافیکی و ترکیب کلمات و نماد ها و تصاویر یک اثر هنری خلق می کند.

مراحل ساخت موشن گرافیک :

نوشتن سناریو یا استوری بوردو(story board) گرفتن تاییدیه از شما

تائید کلی کاراکتر ها و لوکیشن توسط شما

متحرک سازی بر اساس سناریو یا استوری بورد

صداگذاری بر اساس سناریوی شما

 

موشن گرافیک چیست؟

 موشن گرافیک به متحرک سازی عناصر گرافیکی با استفاده از نرم افزار های گرافیکی مانند افتر افکت و .. طراحی موشن گرافیک گفته می شود. موشن گرافیک برای زمینه های مختلفی استفاده می شود از جمله آن ها می توان به موشن گرافیک تبلیغاتی، آموزشی اشاره کرد. به عنوان مثال اگر شما در زمینه آموزش فعالیت می کنید می توانید محتوا خلاقانه تری تولید نمایید و از حالت روتین خارج شوید. محتوا را با استفاده از عناصر گرافیکی مختلف می توانید جذاب تر نمایید. این کار باعث سرعت رشد کسب و کار شما خواهد شد.

چند نکته مهم را برای ایجاد یک طرح گرافیکی در نظر داشته باشید :

-         خلاقیت : خلاقیت یکی از مهمترین مسائلی است که در هر طرح گرافیکی مهم می باشد در هر طرحی با چاشنی خلاقیت می توانید اثر بیادماندنی داشته باشید.

-         جذابیت : جذابیت اولین قدم است که با مخاطب ارتباط برقرا نمایید. جذابیت طرح گرافیکی باعث اتصال اولیه مخاطب به حیطه کاری شما می شود. جذابیت از دو طریق ممکن خواهد شد : جذابیت از طریق ایده با فکر تازه و جذابیت از طریق نوآوری بصری

-         ایده : ایده اندیشه ای است که از طریق پیوند دو مفهوم که از پیش نامرتبط به هم هستند برانگیخته می شود.

تبلیغات از موثرترین راه های ارتباط برقرار کردن با مخاطبین و جذب مشتری می باشد که باعث افزایش فروش خواهد بود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی به هزینه های گراف برای ساخت تیز تبلیغاتی نیست و می توان براحتی و با استفاده از تصویر سازی ها و متحرک سازی عناصر ثابت طراحی های گرافیکی منحصر به فردی داشت. قیمت موشن گرافیک متناسب با زمان مورد نیاز برای آن تعیین می شود و به عوامل متعددی وابسته است. یکی از این عوامل صداگذاری و فیلمبرداری می باشد. در صورتیکه بخواهید گویندگان مطرح برای تولید موشن گرافیک داشته باشد هزینه جداگانه ای برای آن می بایست در نظر داشته باشید و یا اگر فیلمبرداری حرفه ای بخواهید برای ایجاد ویدئو موشن نیز هزینه بیشتری برای شما بهمراه خواهد داشت.