سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعاتی در مورد انواع جراحی های زیبایی/درباره کاشت موی طبیعی چه

 

جراحی زیبایی صورت (Face lift   ) :قصد جراحی زیبایی صورت اینست که شما حداکثر آنچه که برای شما ممکنست زیبا شوید. بیشتر  ازآن امکان پذیر نیست. اگر انتظار شما از جراحی تغییر شگفت انگیز باشد مقدور نخواهد شد. جراحی پلاستیک ترکیبی از علم و هنر است. جراحی کلا علم مطلق نیست و بدلیل وجود بعضی عوامل دخیل در نتیجه نهایی (مثل پروسه ترمیم بافت) تماما در کنترل جراح یا بیمار نیست. غیر ممکن است که نتیجه را تضمین نمود. در هر حال نتیجه جراحی در جراحی زیبایی صورت در بعضی بیماران نسبت به دیگران بیشتر قابل پیشبینی است. ک این بستگی به عوامل متعددی دارد مثل وضعیت فیزیکی صورت-ضخامت و وضعیت پوست-وجود یا فقدان میزان چربی در صورت-سن نسبی پوست-تعداد و انواع چروکهای موجود-اسکلت استخوان-تاثیرات وراثتی و هورمونی و غیره.

جراحی برای اصلاح شلی و افتادگی و یا چروکهای پوست در نظر گرفته شده اسکارهایی (جای برش جراحی)به جا می گذارد. علیرغم آنچه که ممکن است شنیده باشید تمام اسکارهای جراحی را نمی توان از بین برد. هنر جراح پلاستیک اینست که اسارها را در خطوط طبیعی صورت قرار دهد جائیکه کمتر دیده شده یا براحتی بوسیله آرایش یا استیل موها پوشانده شوند. با وجودیکه اسکارها دائمی هستند بندرت مشخص هستند و مشکلی ایجاد نمی کنند.

نقش لیزر واندوسکوپ در جراحی زیبایی بینی چیست؟نقش لیزر در جراحی زیبایی بینی: هدف اصلی استفاده از این دوروش پیشگیری از به مخاطره افتادن عملکرد بینی است. یعنی اگر عملکرد بینی بهتر نشود، دست کم باید وظایف خود را به خوبی پیش از عمل انجام دهد. هرچند در بسیاری از جراحی های ظریف بینی استفاده از لیزر این مزیت را دارد که با خونریزی کمتری همراه است، در جراحی زیبایی بینی  لیزر نقش عمده ای در نتیجه نهایی ندارد وآنچه تعیین کننده نتیجه عمل است در دستان هنرمند جراح نهفته است. اندوسکوپی بینی با فراهم کردن دید عالی، دسترسی به قسمت های عمقی تر جهت رفع مشکلات داخلی بینی را تسهیل می کند.

جراحی زیبایی کوچک کردن سینه چه خطراتی دارد؟

نتیجه‌‌ بیشتر جراحی‌های کوچک‌سازی سینه برای بیمار و جراح رضایت‌بخش است. با این حال، خطراتی در راستای بروز عوارض وجود دارد. جراحی زیبایی کوچک کردن سینه چه خطراتی دارد؟در مبان عمل های جراحی زیبایی نتیجه‌‌ بیشتر جراحی‌های کوچک‌سازی سینه برای بیمار و جراح رضایت‌بخش است. با این حال، خطراتی در راستای بروز عوارض وجود دارد. پیش از این به مدت زمان لازم برای التیام زخم‌ها اشاره کردم. اگر سیگاری باشید، به احتمال بسیار زیاد با این معضلات مواجه خواهید شد.

این عمل تحت بیهوشی کامل انجام می‌شود. بیمارانی که در زمان جراحی اضافه ‌وزن دارند (شاخص توده‌ی بدنی بالا) با خطر ترومبوز عروقی مواجه خواهند بود. ترومبوز به معنای تشکیل لخته‌ی خون در رگ‌های پا است. این لخته‌ی خون می‌تواند از پا به ریه‌ها منتقل شده و باعث آمبولی ریوی شود. این یکی از عوارض خطرناکی است که به ندرت بروز می‌یابد. به همین دلیل، برخی از جراحان تا زمانی که بیمار اضافه‌وزن خود را کاهش ندهد، از انجام جراحی امتناع می‌ورزند.

درصد کمی از بیماران طی چند روز نخست پس از جراحی سینه، دچار هماتوم (تجمع خون و لخته در زخم) می‌شوند. در این شرایط، یک جراحی ثانویه برای برداشتن لخته انجام می‌شود. این امر در پنج تا ده درصد از عمل‌های جراحی سینه رخ می‌دهد.

بخش کوچکی از بافت چربی موجود در سینه ممکن است دچار نکروز (بافت‌مُردگی) شود. این امر باعث ایجاد لخته در سینه می‌شود که باید تخلیه شود. نکروز چربی می‌تواند ظرف چند ماه توده‌هایی را در سینه ایجاد کند. این توده‌ها بی‌ضرر هستند اما باعث اضطراب بیمار می‌شوند. تفاوت این توده‌ها با توده‌های سرطان سینه از طریق ماموگرافی مشخص می‌شود.

زمانی که زخم‌ها التیام می‌یابند، قرمز رنگ و برآمده به نظر می‌رسند. این اتفاق در بیست درصد از بیماران رخ می‌دهد. این معضل با قرار دادن ژل سیلیکونی یا نوار جراحی بر روی زخم بهبود می‌یابد. این برآمدگی‌ها پس از 6 تا 8 ماه فرو می‌نشینند. پس از آن، زخم‌ها پهن و منبسط به نظر می‌رسند. گاهی از جراحی مجدد برای برداشتن پوست اضافه‌ی زخم استفاده می‌شود.

نوک سینه ممکن است تحت تاثیر این عمل جراحی زیبایی قرار بگیرد. به طور معمول، عمل جراحی موجب کاهش حساسیت نوک سینه می‌شود. با این حال، هفتاد درصد از بیماران از یک حساسیت معقول برخوردار خواهند بود. گاهی عمل جراحی موجب اختلال جریان خون به نوک سینه می‌شود. نوک سینه نیز می‌تواند به صورت جزئی و یا کامل دچار نکروز شود. این معضل چندان رایج نبوده و در کمتر از یک درصد بیماران رخ می‌دهد. نوک سینه قابل بازسازی است، اما این امر مستلزم جراحی‌های بیشتر است. زنانی که دوست دارند در آینده بچه‌دار شوند، باید بدانند که جراحی سینه شانس شیردهی آنها را کاهش می‌دهد. مطالعات نشان داده است که در حدود هفتاد درصد از زنانی که جراحی سینه را تجربه کرده‌اند، قادر به شیردهی خواهند بود. به هر حال، باید بدانیم که تمام زنان قادر به شیردهی به کودکان نیستند.

 

بسیاری از زنان از نتیجه‌ی عمل جراحی کوچک کردن سینه راضی هستند. بیان انتظارات به جراح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چون این خطر وجود دارد که بافت کافی برداشته نشود یا آن‌که برداشت بافت بیش از اندازه باشد. بسیاری از زنان پستان‌های نامتقارن دارند. این مسئله ممکن است پس از عمل نیز باقی بماند. عدم تقارن نوک سینه‌ها نیز به واسطه‌ی عمل جراحی تشدید شود.زنانی که این جراحی پستان را انجام می‌دهند، کمتر از درد کمر و شانه رنج برده و از ظاهر بهتر و اعتماد به نفس بیشتری برخوردار می‌شوند

درباره کاشت موی طبیعی چه میدانید؟

کاشت مو طبیعی یکی از راه های جبران طاسی می باشد که گرچه از سال ها قبل پایه و اساس آن ریخته شده ولی در سال های اخیر به مدد کوشش ها و تحقیقات متخصصین پوست دچار تحولات شگرفی شده به طوریکه در حال حاضر به سختی می توان کاشت مو را در یک فرد تشخیص داد و نتایج این عمل جراحی سرپایی به طرز شگفت انگیزی طبیعی و زیبا جلوه می کند.

همه این زیبایی ها و طبیعی جلوه کردن ها فقط زمانی اتفاق می افتد که متقاضی کاشت مو از کاری که درصدد انجام آن است اطلاعات کافی داشته و پزشک معالج خود را به درستی و از روی سابقه کاری وی انتخاب کند نه اینکه تحت تأثیر تبلیغات وسوسه آمیز و فریبنده رسانه های مکتوب و غیر مکتوب به خصوص  کانال های ماهواره ای اقدام به این کار نماید.

 در مورد ریزش مو توضیح دهید. ریزش مو علل گوناگونی دارد مانند وراثت، مشکلات هورمونی، اختلالات تغذیه ای (مثل رژیم های لاغری و سوء تغذیه)، استرس  عصبی، بارداری و شیردادن، آسیب رسانیدن به مو از طریق رنگ ، مش، فِر و سشوار ولی شایع ترین علت آن ریزش موی آندروژنتیک (طاسی با طرح مردانه) است که به دلایل ارثی رخ می دهد. این نوع ریزش مو به کاشت مو طبیعی (درصورتیکه به درستی و با رعایت همه احتیاطات انجام شود) پاسخ درمانی بسیار خوبی می دهد. در حقیقت کاشت مو تنها راه حل دایمی برای طاسی با طرح مردانه است.

کاشت مو به چه روش هایی انجام می شود؟)کاشت مو طبیعی( در پیوند موی طبیعی برداشت مو  از پشت و کناره های سر صورت گرفته و در بخش های طاس کاشته می شود. این کار به 2 روش نواری(FUT) و غیرنواری (FIT) انجام می شود. طریقه کاشت موهای برداشته شده در هر 2  روش یکسان و موها به صورت میکروگرافت کاشته می شوند و اختلاف این 2 روش فقط در طریقه برداشت موها است.

در این روش، برداشت فولیکول‌های مو به صورت گروهی و دانه‌ای از پشت سر شخص ، با هولدرهای دستی برداشته می‌شوند  که این روش نیازی به جراحی ندارد و  تعداد خیلی زیادی از فولیکول های مو را نمی‌توان در یک جلسه به جلوی سر انتقال داد  ، این روش(  (FIT)نامیده می شود.

 

این تکنیک کار ،  چند سالی است که تبلیغات زیادی بر روی آن انجام می پذیرد. که در واقع اینطور نیست ، چراکه در روش FIT یک جلسه بین 1000 الی 1500 گرفت را بیشتر برداشت می توان کرد همچنین لازم به ذکر است بخاطر عدم حضور پزشک در بیشتر موارد با این تکنیک ، و استفاده از تکنسین های تجربی در این زمینه انجام این روش توسط این افراد عوارضی را به شرح زیر در بر دارد .برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه نمایید:http://behtarspc.com/